lördag 18 februari 2012

Lördag

Kul att se vilka foton som finns i denhär datorn....

Man blir lite sugen på våren, när man ser häggen blomma : )



Idag var vi fyra stycken som löste krysset(fick förstärkning av Christian)

här hemma, med hjälp av Leif vid behov : )

Men som vanligt så sa Karin svaren innan frågan var ställd ; )


Jag hade tänk mig ut i spåret, men tempen steg från -9 till +

så då blev det promenad istället.

Tog en ny sväng, som jag blev tipsed om igår.

Kul att utforska omgivningen.

Och när det är snö så kan man inte gå vilse :p

Eftersom det blev ca 8 km, så åt jag min semla med gott samvete.

(den 2:a för året)


Har sparkat igång "laptoppen" så jag kan sitta

framför teven och hålla Leif sällskap!


Skulle behöva lite tips om matställen/musik

i Stockholm 9:e mars, då vi ska åka med kören

till huvudstaden. Lördagen är inbokad redan,

då vi ska se på Robert Gustavsson : D


Tja det var det hela.....




2 kommentarer:

Mona sa...

Om du har lust ¨kan du hänga på o äta thailänsk matpå söder :))

Helene sa...

Ok, det låter mumsigt..Karin å ??
Vi kan ju fundera.
Är det P eller L ?? ; )


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )