fredag 17 februari 2012

...



Idag jobbade jag för första gången på min ordinarie tid( 75%)

Så jag hann med att prommenixa innan solen gick ner...


Läste i tidningen att den är uppe 46 minuter längre

denna vecka än förra : )

Det blev 1½ timmes tur, härligt : D


När jag kom hem så träffade jag på en granne(dam) typ 90 år

Hon trodde att jag var pensionär!!!!! Hur ska jag tolka det???

Jag som tycker jag är så ungdomlig.....


Imorgon kommer krysstjejerna till mej...

Hej å hå, får inte glömma att ställa uret på ringning ; )


Om det inte stormar och vräker ner snö,

så hittar ni mej i skidspåret i morgon.


Ha en trevlig helg...

för det ska jag ha ; )

1 kommentar:

Kajsa & Runo sa...

Trevlig veckända på dig också!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )