söndag 16 januari 2011

Takskottning


Igår blev det ingen promenad, däremot skottade vi snö i
-20 grader i drygt en timme.
Så den motionen fick räcka.
Idag, efter en skön sovmorgon , började jag att röja
i skrubben, där fanns mycket som vi ALDRIG har
använt på dom 4½ åren vi bott här.
Så nu har jag flyttat dom kartongerna till källaren,
och även plockat ihop där nere.
Det känns skönt att få ordning : )
Har precis kommit in efter en promenad tsm maken,
..... i regnet !! Alltså är det + grader nu,
snacka om att vädert är ombytligt.
Imorgon är det risk att jag inte får upp bildörren.
Har två dagars skola till veckan , månd & tisd.
Sedan får vi se om det ringer nån om jobb.
Håller tummarna för det : )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )