onsdag 19 januari 2011

Här håller vi på att experimentera med både
olja, vatten , ballonger, eld, potatismjöl, tvål,
citronsyra, ja jag vet inte vad ?
Kul var det iallafall : )


Igår var det en heldag på skolan.
Nu är kursen"Barn-, kultur & fritidsverksamhet" klar,
......... hoppas jag .
Nu är det en ny kurs som starta "Pedagogiskt ledarskap",
som jag ska läsa och lära in, på knappt en månad.

Efter skolan , jagade jag ner på stan'...för att klippa mig : )
Bort med det "långa"håret....skönt !

Och när jag ändå var på stan' , kunde jag inte låta bli att
slinka in på Indiska, där finns så mycket fint
(eller hur Kajsa ?)
Köpte några ljuslyktor, varav jag gav bort två till Lillemor på vägen hem.
Hon har det så fint i sin lilla ljusa lägenhet.
Hon kan verkligen göra det mysigt hon.


Nu har jag varit ute i solen 1½ timme.
Fåglarna har faktiskt börjat att kvittra : )


I kväll har jag körövning,
då ska vi öva inför en konset med Åsa Jinder,
som går av stapeln 27/2 kl 18.

1 kommentar:

Kajsa sa...

Jaa, Indiska är min "godisbutik" som du vet. Himmel vicken fart det är på dig! Men du är ju så ung och vältränad, så ork har du minsann!
Sug i dig berömmet och ha det fortsatt gött!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )