tisdag 4 januari 2011

Snart den 5:e januari

Så här vackra var vi natten för julafton !
Och på torsdag ska vi sjunga alla julsånger igen,
men sedan dröjer det till nästa jul.
Om min röst håller så ska jag och
tre till sjunga "julen är här"
I morgon blir det grötätning i Ede hos
mor & far.
Efter det så tror jag att jag kan slänga ut granen
och plocka undan alla tomtar och stakar.
För nu går vi mot VÅREN : )
Jag ska gå ner några storlekar , så jag
kan visa mig på badstranden.
Det blir soppmodellen i 5 veckor.
Och det ska gå så bra, det gäller att
jag har shyssta vänner
som inte frestar mig med go'saker !
Men det börjar jag inte med förrän på måndag.
Ska njuta några dagar till av det goda : )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )