fredag 28 januari 2011

Foto taget med min nya kamera....nä jag menar telefon ; )
Dagens promenad gick halvvägs mot kyrkan, och det
var riktigt varmt, tre plusgrader.
Jag fick ta av mig jackan och knyta den runt midjan.
Nu håller jag på att tvätta,
det blir nog sex maskiner innan det är färdigt !!
Gårdagens bio var riktigt bra,
gripande, hur det var och fortfarande är i vissa familjer.
Idag fick jag ett samtal av en kompis,
som hade två biljetter över, till Helen Sjöholms
genrep i kväll : )
Så´na kompisar gillar jag ; )
Leif ville inte hänga på så då
ställde Kajsa upp, snällt av dig ; )

1 kommentar:

Kajsa sa...

Inget svårt alls, att vara snäll, med ett så förnämligt erbjudande!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )