fredag 14 januari 2011

Oxveckor,dä' ä' fint dä' : D


Nu har jag kommit igång med det jag hade planerat på det nya året.

  • Promenerar nästan varje dag 1-1½ timme

  • Äter/dricker soppor, är inne på 5:e dan' nu.

Ska hålla på i fem veckor är det tänkt, för sedan är det fester igen ; )

  • Har börjar på datakursen.

Var första gången i dag.

Som tur är så är det schyssta lärare där,

som tipsade mig om att det var bättre för mig att

gå flexlär, som jag gjorde med förra datakursen,

Då jobbar man i sin egen takt, och jag kan rätt så mycket av

t.ex. Office 2007, så då kan jag gå vidare,
och bli klar fortare.

Jag har jobbat 2 dagar den här veckan.

Det är så roligt, mindre kul att det var barn som fick magsjuka.

Slängde i mig åtta vitpepparkorn,så jag tro,

(peppar, peppar...ta i trä)

att jag klarade mig.

Ja, nu är det helg och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

Kanske ta en tur till stugan, kolla in snömängden.

Skulle vara kul att gå på bio, tredje Änglagård.

Annars har jag ju redovisning på tisdag i barnkunskap,

så jag får väl sätta mig med det...en stund.

Ha're bra allihopa : D

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Du är så målmedveten och duktig! Beundrar dig verkligen!
Slå gärna en signal om bio blir aktuell.
Kram!

Anonym sa...

Du är verkligen på G med både det ena och andra. Fortsätt så!
Kram, Carin

Anonym sa...

Jag visst hör jag av mig till dig Kajsa,om det blir nån bio : )

Japp, jag ska fortsätta så ett tag till, Carin!

Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )