lördag 10 november 2007

Tomtar på loftet..

Kvällen igår var riktigt kul.Började med " förfest"hos Anna.
Sedan blev det middag i sta'n,med mina gamla arbetskompisar.
Där blev Anna och jag "avtackad" efter 21 års slit : - )
Fortsatte sedan till Aveny där 56-orna hade klassträff.
Det var faktiskt lite kul , för där var min systers klass kompisar ,
som undrade vad JAG gjorde där, och inte Carin haha..
Har jobbat idag , det var bowlingtävling där idag till kl 16.
Och imorgon är det bla. tre barnkalas där.
Nu ska jag lägga mig , så dom på loftet lungnar ner sig !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helen!
Jadu....tack själv för en härlig kväll!! Tack vare dig så blev jag 40 spänn rikare:)
Alltid trevligt att träffas på sidan om jobb å vardagligt slit, det behövs...
Ha det härligt i Thailand!!

Helene sa...

Hoppas du gör nåt' riktigt kul
med pengarna :-)


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )