fredag 23 november 2007

Solen skiner




Nu mar alla bra,badar i hoga vagor, jatte mysigt.I gar var vi och
kollade pa en staty som dom haller pa att bygga oppe pa ett
berg en, Budda staty 45 meter hog , den ska klas med marmor
nar den blir klar . Dar klattrade arbetarna pa byggnads stallning
gjorda av bamburor hoplindade med staltrad.Enormt imponerande !
Den ar nog klar nasta gang. vi aker hit.
Nu ska vi ut och forsoka hitta ett stalle att ata pa,
det ar svart att valja : )
I morgon ar det den STORA dagen ......
Lev val....Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gratulerar på den stora dagen! Hoppas den blir skön o rolig! / Hälsning från Ingela

Anonym sa...

Jag håller med storasyster Ingela. Jättegrattis lillasyster Helene - njut medan du är ung och så... Hoppas ni hittade bra mat - svårt att välja förstår jag. Hur blir det med bilderna? Höga vågor och staty i blivande vore skoj att få se innan ni kommer hem!!!
Goda födelsedagskramar från oss i Göteborg och Carin

Anonym sa...

Hej alla vänner och särskilt Helene. Hoppas att Din dag blir alldeles speciell. Det kommer den säkert att bli med tanke på sällskapet.kl. är nu 23.50 och P-O och jag har varit på promenad runt stallet. Vi var ensamma på byn tror jag.Månljust och ca:3 grader kallt.Puss och kram till Er alla från Gerd och P-O.

Anonym sa...

Ett jättegrattis till dig Helene !!!!!

Ha det nu så himla bra på dagen - blir det en mai tai i vattnet ?

Olli Gen Maria Tove o Daisy hälsar.

Hälsa alla de övriga !
Ha´re´

GEN

Anonym sa...

Grattis i efterskott Helene å hoppas att allt är bra med er alla!/KRAM MARICA m FAMILJ

Anonym sa...

Hej igen. Här känner vi inte för paraplydrinkar - men det låter som ni har fantastiska dagar... ´Passa på och njut - här är kallt!
Kram från Carin

PS Nu fungerar det inte att lämna kommentarer till dina inlägg igen...


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )