tisdag 6 november 2007

Kort arbetsdag

Ja, idag jobbade jag 4 timmar, fortsatte sedan på stan`.
Inhandlade sololjor, så vi inte bränner oss när vi
kommer till solen.
Träffade på en gammal kompis på stan´som
jag inte sett på säkert ½-1 år.
Förr sågs vi nästan varje dag.
Men så blir det när man flyttar.
Fortsatte sedan hemmåt via mataffären.
Och det blev 3 tunga kassar, fast jag inte hade
tänkt det..stöön.
Jag är ledig två dagar nu , då jag hade tänkt
börja ta fram sommar kläder och prova vad
som passa och inte.
På torsdag åker jag till Ede, gratta pappa
lite i förskott (jobbar på söndag) och hjälpa
mamma att komma igång med stickningen.

Framförallt så får jag två "sovmornar"

1 kommentar:

Mammatilltre sa...

Låter "måckligt" att ha två sovmorgnar mitt i veckan. Det gick ju bra med bloggen - en riktig "datanörd" har du blivit - fniss...


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )