torsdag 15 november 2007

Resefeber... nja..

Ja, då har jag jobbat sista dagen på ett tag.
Så nu är det bara att försöka packa väskan.
Hoppas att den håller ihop runt halva jordklotet,
för det visade sig att den var lite sprucken !!!
Typist att man inte kollar sånt' nån' dag före.
Äh, det går säkert bra.
Och så ska jag inte ta med mig något onödigt,
precis som jag skulle ha så mycke att välja på : )
Sist blev det 10 par strumpor för mycket......
Ja, jag hoppas att det fungerar med bloggen i Tailand ,
för då hörs vi om nån' dag.
Lev väl ! Kram från mej !!

4 kommentarer:

Mona sa...

Jahaja, lämna du oss stackare och res till värmen och ha det gôtt. Akta dig för solen, man blir RÖD å TÖRSTIG!
Men tänk på, att solen lyser alltid över de sina i SÖRFORS.
Tjingeling/Mona

Helene sa...

Ja , jag hoppas verkligen att ni får sol också......
Men chansen är minimal : )

Anonym sa...

Godmorgon! Klockan är nu 9.30 och det är söndag. Vi har nyss eldat i spisen,värmen och knastret sprider sig gemytligt genom köket.Morgon- gröten och äggen tillreddes på denna.Ute är det grått och vitt.Dimman ligger tät över ägorna.P-o tog med sig tidningen och gick och lade sig under duntäcket igen.Jag ska gå och sätta mig i det uppvärmda uterummet och fortsätta lägga på mitt 1000 bitarspussel.Så här mysigt har inte Ni va??!!?? hej svejs.

Anonym sa...

Hej! Gotta er riktigt bra nu! Kan inte kommentera de två senaste inläggen - har du ändrat inställningarna på nå't vis?
Ha det jätteskönt!
Kram från Carin


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )