torsdag 8 november 2007

Solen skiner ...det är bara att vänja sig !

Det ser ut att bli en fin dag, solen skineroch det är -4 grader.
Jag ska åka till mamma och pappa snart.
I kväll blir det konsert på Folkan i Matfors.
Med Cornelis och Ted G låtar, det blir säkert jättebra,
hoppas att det kommer folk och lyssnar också.
Det brukar vara si och så med det här på byn.
Folk har så mycket att göra i stugorna !!
I morgon laddar jag till en "avskedsfest"från mitt gammla jobb "macken".
Jag saknar verkligen mina arbetskamrater.
Fördelen med att ha olika jobb är att vi kan umgås
på fritiden som nu sammanfaller samtidigt.
Kör lungt ....det är nog halt idag !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är fest mest var o varannan dag tror jag / Ingela

Helene sa...

Så farligt är det inte...
Det blir nor mera i Tailand ...tror jag


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )