söndag 7 april 2013

Aprilväder...

Påsken är över, full fart mot VÅREN : )

Det har hänt en del sedan sist:
Jag låg och var sjuk hela påsken, så det blev
ingen körsång varken långfredag eller påsksöndagen.

Christian & Lina passade på att förlova sig
20130330 : )
Grattis till er bägge.
Jag jobbar på och hoppas på att få fortsätta i juni...
men har inte fått besked än.
Men innan onsdag ska jag veta, för då ska vi informera föräldrarna
hur det ska bli framöver!


Hann med att träffa mina arb.kamrater,
innan förkylninen slog till :

Fin vårväg : )

Inhandlat 2 barstolar till, så nu kan vi "tjejer"
äta frukost inne : )
 

Möbler till salu:
Säng 90*200, 450 kr

Bord med extra skiva:
450 kr

Övar körsång 2 gånger i veckan,
inför Vårkonserten den 5 maj
i Tuna kyrka kl 18.
Den 7:e maj åker kören till Portugal.
Ska bli väldigt trevligt : )

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Hälsa grattis till sonen! Snart kommer barnbarnen!
Kram/Kajsa

AnnaKarin Westberg sa...

Hej Helene
Jag heter AnnaKarin och jag jobbar på Spa juniskär. Min undran är om det är ok att på vår facebook sida använda den utomhusbild på spat som du tagit?
Min mailadress är annakarin@mail.se eller tel 070-2672682
Tack på förhand! :-)


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )