torsdag 25 april 2013

Det är mycke nu...

Hinner inte med riktigt, känns det som!
Har röjt hemma i Ede på "lokalen" så nu får
Lillemor och Martin plats för sitt flyttlass
som kommer den 3 maj...
Hon har fått jobb i S-vall och börjar den 6:e : )


Vi flyttar till stugan och dom får bo i vår lägenhet
tills dom hittat nåt eget. Oj vad det ska bli skoj.

 Tjejträffen i stugan var som vanligt trevlig : )
Vi bestämde att vi ska cykla i sydeuropa
nästa år, men det är inte bokat än.

Den här veckan som varit har jag :
  • grattat Vilmer, lite sent men jag var sjuk när han fyllde
  • handlat matta, hylla mm på Ikea till balkongen
  • städat densamma, alltså balkongen.
  • övat körsång, inför konserten den 5 maj
Idag hade vi avd. möte direkt efter jobbet.
Efter det stannade jag kvar i Birsta och
handlade kläder, ska ju på "afterwork" i morgon kväll...

Lördag hoppas jag det blir lugnt....med blåsten,
vi skulle behöva börja elda upp riset
som vi drog ihop i helgen.
Majbrasa ska vi ha, men det kommer att räcka till det åxå.
  Ska gratta en 40-åring på lö kväll.
Men söndag är det ganska ledigt, ska bara öva sång.
Vi ska ju även flytta till stugan, när det blir tid ; )
För på sista april ska vi ha våra goa vänner där på middag och brasa : )

Ta're lugnt och njut av VÅREN : )


Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )