lördag 23 mars 2013

Snart är mannen hemma igen...

...inte klokt vad en vecka går fort!
Det kom massor med snö...trodde jag
men det varade en kort tid.

Om ca 2½ månad ska bryggan
"sjösättas"


Njuter av solen , utanför bastun!

Hann med att lyssna på många gamla godingar : )


Fick hjälp av Molly, med krysset ; )
Skönt framför brasan : )


Middagen blev färsbiffar med fetaost
rotsaker och vitlökssås...Mums!


Äntligen har jag hittat en "väg" runt Hällsjöarna, det blev 8 km
i härligt vårväder : )

Snart ska jag tända ljus och mysa här hemma.
Efter en natt i stugan, härligt men lite kallt,
så är vi hemma i lägenheten igen.
Åker nog tillbaka imorgon igen.
Det lovas ju fint väder : )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )