tisdag 16 april 2013

Våren är här : )

Igår var jag  och mina kollegaor på Birsta C,
och tog en fika, för att "tacka av" Marre som bara jobbar
en vecka till hos oss. Sedan kommer det tillbaka en tjej
som varit barnledig.
Men vi kommer att ses varje dag ändå, för hon får
forstsättta på en annan avd. ; )

Min kollega Marre!
Min andra kollega Mia

Idag blev det två promenader,
en på friskvårds-
timmen, och en i kväll.
Det är ju så skönt väder nu.




Riktigt skönt när man kan
gå ut i bara koftan : )
Dagarna som är kvar på veckan är fullbokade:
  • Hälsoundersökning
  • körövning
  • klipp & färg
  • Tjejmiddag med övernattning i stugan
  • eldning av häggen.
Ska ju jobba åxå : )
Har föresten fått förlängt till den sista december : )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )