lördag 9 mars 2013

Denna vecka har jag hunnit med mycket....
  • Vasaloppet
  • Disco
... Det var på jobbet som det hände ; )


Annars då??? Jo o då det knalla och går.

Tapetseringen är klar... och det blev riktigt bra : )
Har varit till stugan idag och hämtat hem en madrass som passar till soffan,
så nu kan du komma och sova över...du som vill ; )



















 Det har rasat av bra på stugtaken, utom på framsidan, där hänger det en meter rakt ut!!!!

Var upp till Ede och hälsade på mamma idag,
hade sån tur att Vilmer & föräldrar åxå var där : )


Vi gick en sväng runtåt "postrena"
Skönt väder, -4 gr. skulle jag tro.
Inatt var det -17, när jag var upp och "pudrade näsan"

Förra helgen var vi till Gävle och kolla in Tomas Ledin.

Leif tillsammans med våra resekamrater : )





Inte så värst bra bild, ,men du vet ju hur han ser ut!!

Annars har det väl inte hänt så mycket mera....
Jo, jag har gått ner 8 kg efter att det nya året startat : )
Det är tack vare prommenader, Viktväktarna
och att jag är tjurig ; )

Hej hopp : )



2 kommentarer:

Kajsa sa...

Bra jobbat vännen!

Helene sa...

Tack Kajsa : )


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )