söndag 24 februari 2013

Inte många steg i helgen !!!

...för i helgen har vi tapetserat, iallafall idag.
Fint blir det : )
I fredags efter jobbet, mötte Leif upp vid Ikea,
och vi fick, KORS i taket, tag i bäddsoffan, som vi
jagat i flera veckor.
Men nu är den hemma, står i källaren och väntar på
att få komma upp i den fina vita rummet.

Igår var jag till stugan och skottade av några tak....
....och det var rättså tungt.


3/4 dels spade med djupsnö


Mycket snö kvar!!!
















Sedan på em. var jag till Tonhallen,
på Orkesterföreningens 100-års jubileum


Helen Sjöholm & Anna Stadling

Torsdagen var inte så skoj. Trodde att det "bara" var
punka på däcket, men det visade sig att det var en fjäder
som gått av, och gjorde däcket trasigt : (
Och jag hann med att skifta till reservdäcket och
köra sönder det också, innan vi kom på felet.
Det blev bärgare till macken.
Hoppas att få tillbaka den tills på tisdag.

Nya rutor på toafönstret, har jag också
hunnit att fixa.

Tja det var väl det som har hänt sedan sist....
Nu ska jag slappa lite innan det är dax att sov ; )

Tjingeling!!

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Tycker du är duktig jag!!!
Kram!

Helene sa...

Tack Kajsa : )
Kram <3


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )