tisdag 6 november 2012

Christians 30-års fest...mm

Många sorters kakor ska det väl vara när man fyller jämt?


Kung i baren?


"Bandet"


"Bandet"med förstärkning ; )


Dagen efter!

Nu har vi fått rått om Lillemor flera dagar,
men det är kompisarna sett henne mest ; )
Kul att ha dom hemma och nu är det bara 7 veckor till Jul : )
Dom hade "lite" otur på tillbakavägen...
Dom kunde inte tanka för korten funkade inte : (
Så det blev en dryg resa för dom,
 startade 16 från S-vall och var i Kalmar 6 !!!


Min väg till jobbet...

Den här vägen kommer jag att åka fram till Juni : )
Jag får nämligen fortsätta på mitt jobb...Kul vá
På lördag ska jag och syster baka
tunnbröd och segkakor, kan hända
att våra "gubbar" vill vara med åxå ; )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )