lördag 17 november 2012


Förra helgens svamptur i duggregnet.
 
 
Eftermiddagens promenad runt Rännö (6km)


KossaMuu mat ; )


Fåglar mitt i bilden ; P

Ja, veckorna rinner iväg,
nu är det dax att fundera på klappar,
bakning,städning mm.
Men baka det gjorde ju jag förra helgen  : )
Tunnbröd, som är så gott till julens vitost,
och segkakor. Men fruktkakan ska göras,
den ska ju ligga och safta till sig.
Och städa gjorde jag förrut, rensade bort
gamla dukar, handdukar mm.
Toaletten fick sig en körare och
även golven.
Men jag är rädd för att det kommer
att behövas tas bort mera damm innan jul ; )

 Jobbet rullar på, känner mig som hemma där nu : )
Vi har börjat på med lite julpyssel,
tillverkar en julgran (kommer bild senare)
Och tränar jul/Luciasånger för fullt.

Nu ska det bli nån god middag, tror jag.
Och sen väntar jag på "Så mycket bättre"
I kväll är det Uggla som ska få sina sånger tolkade.


Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )