söndag 25 november 2012

Fyllt år igen!!

En vacker rosenbukett kom maken med : )





Mina presenter: svampkniv, handskar, högtalare till mobilen.
Fick även presentkort, men det gör sig inte så bra på bild ; )

Vackert arr, fått av L & C





Kan det vara hockey som alla tittar på?















Efter ett dygn i sängen, hela fredagen, så är jag på benen igen.
Det tråkiga med det, var ju att jag missade Tjejträffen
hos Karin : (  Vi har alltid så trevligt på våra träffar.
Men  men , man styr inte över sjukdomar....
Nu är jag iallafall kry, och har kunnat firat min födelsedag
utan missöden. Kul att dom flesta i familjen kom
och delade min dag.
Bara dôtra och Martin som saknades, men vi ses snart.
Det är ju Julafton om en månad : )


Michael hjälper mormor med spel
på mobilen ; )





Fick en fin pannlapp som mamma
tillverkat


Janne & Ingela





Idag lutar det åt, julmarknad i Kovland.
Kanske att jag hittar nån klapp??

Fick låna Christians systemkamera i går.
Vill kolla om jag gillar den,
 det blir bättre kort, men är ju lite
klumpig att ha med sig på
promenaderna, får se om jag köper mej en!!






Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )