söndag 28 oktober 2012

Hyllning av Cornelis....


Han avslutade hela kvällen med
"Strö granris på min grav/Märk hur vår skugga!
 

Ingela & Janne : )


Jag kom igång sent med fotograferingen,
och kvalitén blev sisådär......
Men men det får man stå ut med ; )
Kul var det iallafall.
Vi sov över, men det blev inte så mycke sovit, fast vi fick igen en timme.
Somnar nog tidigt ikväll.
Imorgon är det långdag igen,

Lena : )
6:30-18:00   Stöööön.........
Maria : )







Delar av artisterna, sjunger " I natt jag drömde"

Här sjungs det med .......




Jag tog en promenad när jag kom hem från Sidsjön.
Härligt väder med sol : )













Nu är det bara att ladda till nästa helg, då det är 30-års fest : )
Och så kommer jänta hem på tisdag : ), kör lugnt!
Fast jag vet ju inte om hon blir här hemma så mycket!
Skulle tro att kompisarna går före ; )
Martin kommer på torsdag.
Kul kul  :-)

1 kommentar:

Kajsa & Runo sa...

Jaa, vilken härlig kväll i Cornelis' anda!
Och i goda vänners lag!
Kram!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )