söndag 7 oktober 2012

Flyttat "hem"...


Kvällshimlen, på väg hem från jobbet.


Nu är det höst
och vi flyttar hem!

Rensat i köksskåpen...
många plastbyttor blir det ; )























Nu har det gått en vecka igen, om sex dagar
blir äldsta "barnet" 30 år!!!
Vart tar åren iväg, jag blir väl inte äldre...
Jo det känns att det faktiskt är så.
Men när man jobbar med småbarn så
blir man nog lite "barnslig" : )
Imorgon ska jag sy docksäng kläder,
av mina gamla lakan, har nån timme
planering som jag tänkte nyttja till det.

Igår när det var regn och rusk,
åkte vi till Ikea och fick med oss
både bord och fåtölj.
Det blev riktigt bra : )
Och fåtöljen går nog bra att somna i.

Allemanut, gick vi på fm.
sju rätt av tolv.....nja bättre kan det bli.
Får läsa tidningarna nogrannare.
Hälsade på Ch och Lina, och fick
hembakt äppelpaj till kaffet,
och det var inte Christian som bakat.
Tack Lina, mumsigt : )


Vår nya tvfåtölj,
 med inbyggd fotpall!



Soffbordet, som fick följa oss hem från Ikea.


Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )