lördag 20 oktober 2012

Höst.....

Idag har jag varit till mitt svampställe!!
Det blev litegrann, fyra olika sorter lyckades jag hitta.
Kanske gör jag en svampsoppa till middag!
Det var skönt att komma ut i friskaluften.
Har lite svårt att gå längre promenader.
Har ont i höger fot, under trampdynan....
skulle tro att det är vila som gäller,
men hur kul är det på en skala???

Grön fin mossa!

En regäl rotvälta!




























 Igår hade vi bara 5 barn på avd. då passade vi på att ta bussen in till stan,
kolla på drakarna och besöka
kulturmagasinet. Dom gillade att klättra i den fina träbåt som stod där.
Och så lånade vi lite barnböcker.


Skuggdans med Herr Gurka .....
som dansar både vals och mazurka : )



Veckan som kommer:
  • Jobba
  • Körövning
  • Cornelis firande på Sidsjöhotell
  • Vintertid, tror jag
Tja...det är väl som vanligt!

Tittar ut genom fönstret nu, måste putsa dom
innan kylan kommer....
kanske nu....Ja så får det bli!





Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )