söndag 1 januari 2012

2012




Gott och stiligt värre, var det igårkväll...mumms





Den här lilla lymmeln ville inte vara med oss på

12-slaget, utan drog iväg nånstans...............

Kom tillbaka i kväll.. oj oj vilken äventyrare!!


"Bastun" står kvar efter Dagmars framfart.

Några träd har fått ge vika.

Men inte så att det stör oss.


Nu har jag tagit tag i det årliga åtagande....

....eller nyårslöftet, kalla det vad du vill!

Vikten... blää vad tråkigt,

men nu blir det flytande föda ett tag framöver, med vissa små avvikelser.

Och promenader, det är ju skoj : )


Nu är jag ledig till den 9:e

och det känns skönt, för då kommer jag

igång med turerna runt byn ; )


Kommer nog att sakna "mina" småttingar i Klingsta

men får snart lära känna nya små liv.


Ha ett bra nytt år alla ni kära läsare!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )