torsdag 5 januari 2012

TrettondagsAfton...

Några fina bilder från mina turer runt om i skog och mark...

hittade även en översnöat cykel ; )




Nu har jag varit ledig i sex dagar, tre återstår : )
Jag har verkligen utnyttjat dom till max.....

Promenerat varje dag, lyssnat på 2 böcker, tack Liza för dom.


På måndag börjar jag med en rivstart på mitt "nygamla" jobb.

Dom ringde idag och undrade om jag kunde jobba heltid,

iallafall nästa vecka och ta hand om en inskolning.

Och jag sa förståss JA : )Det ska bli spännande att

få prova på det åxå.


Nu i helgen blir det både middag hos vänner, sång i kyrkan, gröt i Ede

och bowling......

köpte även en bingolott, får se om jag hinner med att spela ; )


Trevlig helg !

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )