tisdag 27 december 2011

Dagmar är inte nådig....



Tycker det ser ut som om Christian är "lite" trött på

sina småkusiner......

En härlig prommenad runt Rännö....

Nu är snön ett minne blott : (



Leif agerar som Tomte ; ) Jag hade varit snäll i år !
Fick skidor, flera bra cd- skivor, en bok
en helg i ö-sund med musikupplevelser ; )





Och jag tror att dom flesta var nöjda med vad tomten hade i säcken.

Det ser så ut iallafall.

: D


Idag är Leif ledig, jag klev upp 7 och åkte på hala vägen till klingsta.

Där var det bara att vända och åka hem igen.....

Strömlöst sedan i går...kallt och ingen telefon som funkade heller!!!

Så idag fick jag en extra ledig dag!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )