lördag 14 januari 2012

Slappar helg!

Så här så det ut i fjol den här tiden...



Jaha då har det gått en arbetsvecka...

med inskolning av en liten kille : )

Det har gått över förväntningar, dom är ju så duktiga dom små liven.

Bli lämnad hos nya människor, massa barn som inte alltid är så snälla.

Men han är så snäll, äter och sover...........




Jag har hållit på i två veckor nu soppor...........

med lite "fusk" med kalkon och tomtegröt förra helgen.

Men det känns bra, har tappat 5 tunga kilon.

Har promenerat varje dag!!



Idag blev det lax& grönt till middag....mums gott!

Ska forts. med soppor nån vecka till, sedan är det fullt upp med

aktiviteter fyra helger på raken. Då ska jag unna mig god mat och dryck.

Men vardagarna tänker jag hålla igen och GÅ mycket.


Till veckan börjar körövningarna : )

och jag jobbar 75% så då hinner jag kanske gå medans solen skiner

eller iallafall att det är ljust : )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )