söndag 31 juli 2011

Visfestival....igen!

Denna gång var vi till Holmön, Umeå!

Kanonväder


Mysigt att få campa, husvagnslivet är grejer det : )

Nackdelen är när luftmadrassen mister luften hela tiden,

nattsömner blir liksom störd...är det inte katta så är det nåt' annat!!

Vi åkte upp på fredag em. P-O & Gerd var redan där, så vi fick sätta oss vid dukat bord.

Tur som en tok ; ) Tack TACK !!


Lördagen hann vi med både Holmön & Täfteå...Musik för hela slanten.

Tänk att det är så kul att dansa : )


Och nu är det söndag, och har hunnit med både bad & ormjakt!!

Otäck liten rackare : ( Jag höll på att bli kvar nere på bryggan för den låg i trappen,

när jag skulle gå upp, tur att jag bär med mig telefonen hela tiden.

Så Leif fick komma och jaga bort den...Blääää!!


Imorgon jobbar jag, sedan har jag inget mer på G.

Kanske att jag letar upp nåt blåbärsställe....

om jag vågar, kan ju finnas orm där åxå ; )


Det blir lite knepigt att gå ner till bryggan hädanefter!

1 kommentar:

Mammatilltre sa...

Usch, vad läskigt med en orm bara så där. Ska det vara så nu framöver att den ska ligga och lura/sola sig där ni ska fram...?
Huvva!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )