onsdag 27 juli 2011

Uppe med tuppen....

Ja det känns skönt att vara uppe tidigt,
nån dag iallafall ; )
Tre barn hade vi igår, inte så jobbigt !


Idag fick jag sovmorgon, tittar på samma vy som ovan,

men nu skiner solen och det glittrar i vattnet.


Igår var jag på torget i stan' och lyssnade på

Don Quixotes.

Åt & drack gott med mina vänner...

många hade Bergström till efternamn ; )

Fick även nöjet att träffa min "gamla"

kompis från byn. A-C.

Jätteskoj att sitta

och surra gamla minnen : )



Efter jobbet idag styr jag kosan till Stöde.

Ingrid & jag ska till kyrkan och lyssna på musik.

Det är ju

"Stöde musikvecka" nu !!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )