fredag 1 juli 2011

Varmt och många bad : )

Femte semesterdagen och regn....


Skönt, för då får mina nyrensade häckplantor vatten!


och min hud får en dag på sig att återhämta sig.




Igår var vi på sjön stor del av dagen.


Första åkte vi halvvägs till Stöde, vände och


gjorde ett strandhugg på lillhälla.


åt upp vår medhavna frukt, annanas, jordgubbar och vattenmelon!


Mummms : )




Idag ska jag hem och hämta kuvert, så jag kan skicka in


uppgifter till min a-kassa.


Kvällen ska avnjutas i N-sjö hos Inkas


tsm Gen och Maria.


Alltid lika skoj att träffas och surra på "lite"


Imorgon kommer Michael hem tillsammans med "jobbet"


Hoppas på fint väder, för Han har lovat Felix en båttur !


Leif ska spela på Galtströmsdagen kl 12:15.


Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )