måndag 4 juli 2011

Andra semesterveckan börjar med TVÄTTSTUGA!!!!


Varmt men lite mulet, iallfall nu på fm.


Kanske det blir skönt att ta ett dopp när jag hängt 6:e maskinen.




Annars är det lugnt, alldeles för lugnt, känns ovant att inte ha kalendern fullbokad ; )


I helgen var Michael hemma med sitt jobb och en assisten till.


Killen tyckte det var så härligt att köra gräsklippare med vagn, fiska och åka motorbåt.


Ett stort leende lyste upp hans ansikte, mest hela tiden.....


nja lite sur blev han på Leif ,


när han hade börjat att klippa, när vi var in till Matfors.




Men som sagt , nu sitter jag och väntar på att tvätten


ska bli klar.............


kanske att jag åker till Ica och pantar "några" burkar.


Böloms gubbar säljs nu i två veckor till.


Mums dom är sååå goda!!






Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )