onsdag 1 juni 2011

FEM dagar ledigt : )

Det känns helt Ok ; )

Men det börjar inte förrän i morgon.

Nu är det rengöring av kläder på G.



Hem till stugan och hämta körpärmen

och ev. äta middag!

En sista övning innan resan 19-20.



Då hoppas jag att tvätten är torr, så jag kan ta med

mig den tillbaka till stugan, och börja packa!!



Fredagmorgon hoppas jag att min utsikt är såhär ; )

Om jag inte sover förståss, vi åker buss ner till Arlanda

på natten ( 24-06 kanske)

Och sova på buss är ju inget man gör med bra resultat.

3 kommentarer:

Kajsa & Runo sa...

Önskar dig en trevlig resa!!!
Kramar fr. oss i Granlo!

Anonym sa...

Hej Helene,

Jag önskar dig trevlig resa och ha det så trevligt i Budapest! kram

Marieke

Helene sa...

Tack mina kära vänner : )
Det ska bli sååå skojigt att åka iväg med mina fina och härliga körkompisar.
Kram på er :)


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )