söndag 12 juni 2011

Lördagen 11 juni.....


Utsikt från "Mon" till vårat Hällsö ; )


Bjuden till Jonny & Maria,

jätte trevligt och gott.

Blev hämtad med båt : )

Även skjutsad hem (02)

Varmt och skönt 19 grader.



Jag tog mitt första dopp, igår, 17 grader!!

Skönt, det var 29 grader på land.




Tomas & Christian hjälpte oss med bryggan.

Nya ligger på plats, och gamla fastsatt nedströmms,

för att ev användas vid senare tillfälle!!

Idag har bron blivit inoljad &

tagetesen fått kommit ner i jorden !


Hoppas att det inte blir regn imorgon,

för jag hade tänk ut och lufta mina golfklubbor.

Skulle även behöva in till stan för att inhandla

presenter...........

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )