måndag 30 maj 2011

Finslipning...


Ja nu sitter jag här och ska skriva lite till
på mitt skolarbete,"Psykosocialt arbete"
Ja det kan jag väl försöka med, så höjer jag
betyget till MVG, om det lyckas ; )

Har flyttat ut datorn till altanen,
det är varmt/ljust och fint.
Springer ut med kameran emellanåt,
och fotar på blommor och blader : )




Rabatten har kommit igång bra, tycker jag!

Har bara köpt till två perenna till den.

Lavendel och en annan blåblommande växt,

som jag inte minns namnet på ; )


Köpte en storblommig prästkrage, som jag

planterade i mina vit/gröna blomlave!


Nu är pengarna växlade, kort& kod fixad.

Tvättstugan bokad till onsdag.

Tur att jag är ledig på torsdag så jag kan packa i lugn och ro.

Leif är på en båttur då!

Så vi möts nog i dörren ; )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )