fredag 17 juni 2011

Storfrämmande ; )

...fast hon är minst : ) i syskonskaran.
Alltid lika kul att ha barnen hemma, och nu med en fästman : D

Ja, det är ju Lillemor jag syftar på och Martin.

Det är 5 år sedan sist vi träffades( Martin alltså)

Och nu är hon på väg att flytta ner till honom.

Kul för dom!


I morse vaknade jag av en Mygg!!! Tro det eller ej!

Nån släppt in den i sovrummet, kanske det var Molly när

hon kom och la sig !!Hmmmm...

Men jag kom ju upp i bra tid, har hunnit med mycket:


Hämtat tvätten, & soppan.

Handla lite jordgubbar och färskt bröd.

Levererat nytvättade handdukar till makens jobb!!


Snart ska vi iväg och duka och fixa inför festen i morgon.

Gäster anländer i em.

och då vill man vara klar och kunna vara social och trevlig!!

Och det tror jag att jag inte har några problem att vara ; )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )