måndag 30 maj 2011

Avslutning på Dinos...

Tom



Birgitta,Dennis, Mona, Leif & Benka

S-O


Tur som en tok!!
Ja, det hade Vattjomsmarknad i lördags.
Inte en droppe regn på hela dan' : )
Jag & mina körkompisar sjöng.
Sedan inhandlade jag det vanliga...
getmese och segkakor!!

Kvällen avslutades i M-fors på Dinos.

Bra musiker.....ett extra + till munspelaren : )


Dagen ser ut att bli solig och fin.

Är uppe med tuppen, redan hämtat och läst tidningen.

Skulle ha fått jobbat, men ska till skolan en sista gång.

Hämta lite grejeroch prata med min lärare.

Ska även få lära mig Hjärt och Lungräddning!


Det blir nog ett besök hos Forex också.


: D










1 kommentar:

Mona sa...

Fina foton framförallt på sonen :)) Kan du skicka det till mig? Jag glömde min kamera hemma ://


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )