onsdag 18 maj 2011

Onsdag=körsång



Nu är det 1½ vecka till vårkonserten!!!

Oj oj vad jag måste ligga i och öva

både text och noter.

Men bra blir det, tror inte att lilla jag hörs så väl ; )


Igår hade jag en trevlig kväll tsm mina skolkamrater och mentorer.

Himla skoj, med frågerunda, mat och några som redovisade

med hjälp av Powerpoint : ) bl.a jag

Kaffe och flera sorters hembakade smaskiga mjukkakor mm.


Har spårat ur med maten och framförallt motionen ; )

Skärpning nu Helene!!


Snart ska baddräkten fram.

Budapest nästa : )


Ska se om Molly håller mig sällskap i natt.

Leif blir borta i två nätter !

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )