tisdag 7 december 2010

Yes, jag klarade det galant....



Tack kära syster för fina bilder .
Kommer upp och drar presentationen för dig också
vid tillfälle : )


Då har jag bara reflektionen om PowerPointen,
att skriva, sedan är datakursen slut.
Ska träffa min lärare nästa onsdag,
för betyg snack.


Idag jagade jag en eldyna till bilen, var på tre ställen, där
dom var slut. På det fjärde fanns det en kvar.
Jag slog till och köpte den.
Men det verkar som den inte funkar, lamoan lyser inte och
jag känner ingen värme heller.
Ska testa den imorgon när bilen är svinkall.
Annars är jag utan igen : (


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad du kan Helene ! Ska bli kul att se ! / Ingela


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )