lördag 18 december 2010

Snökaos i dag åxå !

I dag känner jag mig "lite" insnöad....
Har skottat fram bilen, men sedan har det inte blivit gjort så mycket mera !
Jo, jag tog med mig min man på ica och handlade sånt' som
jag tycker är tungt att bära...
Typ 6 stycken 1 ½ liter julmust, 2 kg pärer och lax av alla de sorter.
Synd att han inte hade börsen med sig ; )
Nu kollar jag på norsk TV..."nobelfreds prisgala"
Hoppas på bättre väder i morgon ,
så jag kan åka till mamma med kattlådan.
Dom ska bli med katt till veckan : )
Tjingeling : D
Jo, en sak till har jag gjort....
Jag har ställt fram krubban,
men Jesubarnet har jag gömt....
...han är ju inte född än ; )
på fredag ska jag hitta igen han.

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )