lördag 4 december 2010

4:e december

Både i går och idag har jag suttit och gjort reflektioner på
studiebesök och föreläsningar som vi har haft dom
senaste 2 veckorna. Då gäller det att man kan tyda sina anteckningar,
det är inte det lättaste : (
Har även intevjuat min mamma om hennes barndom.
Ska jämnföra hur hon hade det och hur hon tycker barnen har det idag !

Det har blivit varmare, så idag har jag varit
på en promenad runt broarna...skönt att röra på sig : )

Nu sitter jag och bloggar och dricker glögg ......
Mmmmmmm
Ska fortsätta med skolarbetet ett tag till,
innan middagen ska lagas, det blir lax.

Och kl.20:00 sitter jag framför tvn
och ser "Så mycket bättre"
Kanonbra program, idag med Plura.

Imorgon ska jag besöka Julmarknaden på norraberget.
Hoppas att det finns kvar av tunnbrödet.








Snart vänder det och blir ljusare,
men först måste vi njuta av snön och
den härliga vintern : )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )