onsdag 17 november 2010

Någolunda frisk ; )

Efter över en veckas ofrivilligt uppehåll i skolarbetet ,
så är jag igång igen. Nu är det bara att ge järnet !
Var och inhandlade en skolväska idag, måste ju
ha lite peppning ; )


I väskan var det med en stjärt dyna,
trodde jag, Jättebra , jag som inte har nån värme i
bilsitsen : ).....men det visade sig vara ett laptopfodral
Hahaha.....men i fodralet var det faktiskt en skiva
frigolit, och skulle det vara så att jag ev. får en laptop
till födelsedagspresent eller julklapp då kan jag få användning
av både fodralet och frigolitskivan : D


Än har vi inte så mycket med snö, det här var tidigare i år !

1 kommentar:

Anonym sa...

Så skönt att du är på igen! Hoppas du får det du önskar dig!!
Kram Carin


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )