söndag 14 november 2010

Äntligen


Nu har jag återvänt till "livet"och under dom här sex dygnen

så har det hänt mycket. Det har blivit VINTER och den har jag bara sett

från fönsteret än, men jag tror att den är kvar några dagar till.....

Så jag väntar nog tills i morgon innan jag slänger mig ut i drivorna : )

Tidningarna har jag inte hunnit att plöja igenom än, men såg att hon som

suttit i husarrest i Bura har blivit fri. Bra bra.

Det kan ju ha hänt många viktiga saker,

medan jag låg med näsan i vädret och mådde skit.

Men nu har det vänt och kan bara bli bättre.



Kram på er : D

1 kommentar:

Anonym sa...

En STOR KRAM på dig utifrån Holland!!!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )