fredag 5 november 2010

Helg... nu igen : )

Ja, det går för runt.


Ikväll är det dax igen för tjejträff, med mat, vin & övernattning

Denna gång är det Karins tur att kocka....

undrar om det blir italienskt ?

Jag har med mig en italiensk present iallafall.

När jag var på Sardinien, så köpte jag en bok,

som jag tror hon kommer att gilla,

"Il gabbiano Jonathan Livingston"


Nu är alla bilar fixade, så nu får jag igen "min" bil.

Lillemor har haft den till låns.


I morgon kväll är det sång i kyrkan,

Ska även tända ett ljus på graven,

det är ju så vackert med alla tända ljus !


Ha' det fint : )


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helene,

Hoppas du har haft en trevligt tjejträff och lycka till i morgon med sånger i kyrkan.

Ha det så bra...
kram

Anonym sa...

Hej Helene,

Hoppas du har haft en trevligt tjejträff och lycka till i morgon med sånger i kyrkan.

Ha det så bra...
kram


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )