tisdag 2 november 2010

Höstlov....

...vad är det för nånting ???
Jag åkte som vanligt till skolan för att ha datakursen,
med en lärare att fråga när (inte om) jag kör fast.
Men dom hade lov......
förstod nästa det när parkeringen,
nästa var tom.
Men jag satte mig och knackade på datorn själv.
Hämtade lite uppgifter och kopierade,
och tog med mig hem.


Jag vill inte komma efter i kursen, det är slutprov den 8:e dec.
Och det är ju snart...Oj oj oj !
Det är tur att det är kurs3 ggr. i veckan så det blir att
prioritera skolan framför jobb.
Det har jag inga problem med


Vi har haft Lillemor hemma några dagar,
men i kväll åkte hon hem igen ,men vi kommer att träffas imorgon igen.
Jag ska nämligen åka med hennes bil på bilprovningen.
Och om den går igenom så byter vi tillbaka bilarna igen.

Ja, som sagt så är det lov.......
men jag ska sitta
och plugga.

Men på fredag blir det fest.....

hoppas jag , för då är det meningen att

vi tjejer ska träffas igen : )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart vi ska träffas, men var?
Har du hört nåt?
/Kärran

Anonym sa...

Har inte hört ett ord ???


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )