måndag 16 augusti 2010

Så här mörkt var det när vi åkte hemåt i fredagskväll....
men vi hittade bryggan !!!


På lördag var vi hembjuden till Ingrid & Sören...
trevligt och gott.
Dom hade skaffat sig ett nytt "husdjur" !!!

Igår kom min syster på besök........
"tuffa" Ingela med hojen !!!!
Vi fikade och tog oss ett dopp i sjön...
sköööönt.


Idag är det inte lika varmt !!
Jag sitter med fleeströjan på,
men solen skiner.

Imorgon ska jag ta fram golfklubborna igen ,
dom har nog blivit dammiga, har inte spelat på
över en månad !!!

Lycka till !!!!

önskar jag till mig själv

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej,

Också "Lycka till" från mig!

kram Marieke

Mammatilltre sa...

Snodde din MC-bild med Ingela...kolla min blogg!
Och lycka till!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )