onsdag 11 augusti 2010


I går var det en slappardag....hela dan'

Men det behövde jag ! Klev upp 03:30, för att

hämta mamma från tåget......försenat 1 ½ timme !!!!

Tur att jag hade med mig en bok.

Kom hem lagomt för att möta Leif i dörren.

Det var hans första arb. dag efter semestern.

Nu är det jag som är ledig och har sov mornar varje dag ; )


Så idag klev jag upp 9:15, promenerade efter tidningen &


fikade ute : ) Solen tittar fram, så nu funderar jag på


vad jag ska göra.......antingen stapla ved eller plocka


svart vinbär ???


Eller kanske jag hinner bådeock ?


I kväll blir det en cykeltur till Sörfors, då ska vi


i festkommiten planera körfesten som ska gå av stapeln


nästa lördag.


Hoppas att det har kommit in några anmälningar !

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )