torsdag 19 augusti 2010

Cykeltur .....

... ja en sån' blev det idag, sent om sider !!!
Kom på det ½ 12.......trampade iväg och var framme
strax efter 1 !!!
Och då hade jag hamnat i Ede.
Överaskade min syster som fyller år idag
GRATTIS !!
Present kommer på Sardinien ???
Liftade hem ...eller till Nedansjö !!
Skönt för rumpan att vila igen sig lite ; )
Och nu håller jag på att ladda inför morgondagens
information om mina kurser jag ska gå,
med början på måndag.
Det ska bli kul, spännande & intressant : )
Snart börjar ett program på tv som jag inte vill missa !!
Jag säger bara.......
Ernst ; )

1 kommentar:

Kajsa sa...

Jajjemen ERNST!!!
Och tack för i går. Vilken härlig kulturinjekton.
Bra cyklat igen!!!!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )