torsdag 24 juni 2010

MIDSOMMAR 2010

........men det här fotot är några år gamalt !!!!
men ungefär samma folk ; )

Nu är det bara minutrar kvar till midsommarafton,

och jag är ledig hela helgen
Då ska jag bara ha det bra och försöka

hinna att njuta av den fina tid som är nu.


Denna vecka har jag legat i hårdträning...
eller legat och legat !!!!
Jag har spelat golf två dagar och dagens runda
gick bättre än i tisdags.
Så nu blir jag vass på lördag ,
när jag ska spela tävling ; )



I dag var Christian & Lillemor hemma och
grattade Leif.
Då passade jag på att bjuda dom på mat ; )
Lillemor & jag tag en roddtur bort till "mon"
Det blåste rätt bra så det kändes som om man stod still.


Nu är det ny klippt och lövat ( tack vare Leif)

I morgon ska jag till "Sköleboan" och lyssna på "gänget"
Sedan kommer våra kära vänner vid ½ 3.


Ha' en mysig midsommar alla glada : D




Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )