söndag 20 juni 2010

Hedemora tur & retur


I fredags bilade mamma & jag ner till Dalarnas äldsta stad !
Väldigt kul att träffa sina kusiner som jag inte sett på......
......ja vad kan det vara ????.....jag drar till med 40 år....
Det är inte klokt , fast vi bott så nära ,4 timmar ifrån varann.

Ja ja det är ju så att närmsta familjen går före.
Men nu när barnen inte behöver mig längre så
ska jag försöka ta till vara på dom andra släktingarna

Även kul att träffa moster & morbror, så klart.
Det var ju anledningen att vi åkte.....Björn firade 80 år !

Men nu är vi hemma igen och ska ladda inför midsommar : )

Leif har slitit hela helgen, med att måla hallen
fixat & donat : )
Fint blev det

Systrarna Gerdin !!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )